Daisypath Anniversary tickers

Friday, July 22, 2011

:: giliran aku pulak jadi anak tunggal ::


Hari nie, adik aku..Zara dah balik hostel. Dia study kat USIM amek dentistry.. Yeppp...bakal dokter gigi. Aku selalu jugak la jadi dia punya patient tetap..hehehe... Hari pertama appointment, cuci gigi..pastu tengok2 la apa problem gigi aku nie. Lepas tu, dapat tawu ada gigi bongsu sudah keluar kat kanan atas.  Yang sakit hari tu, gigi kat kiri bawah. Lain yeee...yang kat atas tu tak sakit pun!

Ok, bukan nak cite pasal appointment gigi tu. Nak cite pasal giliran aku pulak jadi anak tunggal...hehehehe... Aku bukan anak tunggal, bukan anak sulong, bukan anak bongsu.. Aku anak tengah2.. Anak ke-4 dari 7 orang adik-beradik.

Aku ada 2 abang, anak sulung dan anak ke-2..dan seorang kakak. Atas aku, tiga2 dah kawen, so..duduk dengan family diorang lah kan.. Tinggal aku dan adik2 aku je... Adik aku ade 3 orang.. Zara, umur dia 21 tahun. Lepas tu CT, umur dia 18 tahun. Baru lepas SPM, sekarang sambung belajar kat UIA, amek TESL. Adik aku yang bongsu, Aisyah, baru form 3..kat SMKAJB..dia duduk hostel. Sepanjang cuti hari tu, aku dengan Zara je yang ada kat rumah (ofkos la mak dgn ayah ada sekali). CT dengan Aisyah kat asrama. Tapi, start hari nie, tinggal aku je dengan mak n ayah. Yeayy~!! Jadi anak tunggal..sampai dah nak raya nanti..hehehehe...

Best ke jadi anak tunggal..?? TAK BEST!!! Sunyi je rumah nie..nak gelak2 pun takde geng. Geng dengan mak n ayah je lah. Sedih betul...hurmmm...

:: yang bersanding tu, pakcik aku (adik mak) ::
p/s: Tiada dalam gambar: cucu mak n ayah 3 orang..(2 org tido, 1 dalam perut).. Tengah2 tu, our beloved Atok Ayah...

2 comments: