Friday, July 8, 2011

:: benda2 yang buat aku MENYAMPAH ::

hai2...selamat tengah pagi...

Korang mesti ade benda yang buat korang menyampah kannn... Aku pun ada.. Entri kali nie, aku nak share benda ape yang buat aku menyampah.

  • Baru nak lelap, dengar anjing menyalak. Jiran2 aku banyak bela anjing. 
  • Tengah sedap2 tido, dengar kucing bergaduh. Ade anjing, ade lah kucing.
  •  Baru nak lelap balik, mat2 rempit men press2 motor. Jiran2 aku ramai lagi budak baru abeh sekolah. Takde kerja, lepak malam2.
  • Agak2 dah senyap, nak sambung tido balik, jiran aku yang kerja bawak lori, baru balik dari kerja.. HAMEKAW! Boleh pulak sembang2 macam waktu tu dah siang kan. Sembang2 pulak dalam bahasa asing. Aihhhh!! Boleh masuk dalam mimpi tu.
  • Dah tak boleh tido, nak on9 lah.  Internet pulak buat hal.Takde connection pulak dah. Kena turun bawah on modem. Modem kat tingkat bawah, bilik aku kat atas.
  • On FB, takde pulak orang on9. Nak chat pun takde sapa. Like2 status orang je laaaa..
  • Bukak Youtube. Ada movie. Kasi buffer sampai habis. Tengah syok2 tengok, boleh pulak tangan nie terlanggar, terklik 'close'. ARGHHHHH!!!! SHETTT!!! Memang nak suruh aku tido agak nya.
Okelahhh...Selamat malam...

 p/s: Tengok Aku Masih Dara kat youtube, terclose pulak. MENYAMPAH KAT DIRI SENDIRI!

2 comments:

  1. hahhaha...tidoq pakai earplug la..
    sepatah haram..org ckp pa x dgr..
    haaa...p beli earplug ye cik am..hehehhe

    ReplyDelete
  2. hahahaha~!!! cik ame belikan, boley? =p

    ReplyDelete