Friday, July 1, 2011

:: bulan JULAI sudaaa ::

hai hoooo~!!! selamat pagi....

Hari nie dah masuk bulan Julai. Tak lama lagi Si Dia dah nak naik sekolah. Cemane nie..tak date lagi nie. =(
FYI, Si Dia kat rumah pakcik..tolong berniaga. Urghhhh!!! Dah sebulan lebih tak jumpa! Patot la aku almost meroyan -aku tipu-

Tapi seriusly, aku dah rindu sangat2 nie..uhuk..aku tau, Si Dia pon sama jugak -perasan lebey-

Si Dia cakap, Isnin nie dia balik. "Abang...cepat la balekkkk...."

Macam tak pernah pulak kan tak jumpa sebulan. Dulu tym kapel ngan SA, boleh pulak tak jumpe 6 bulan. Tak gilerrrr pon. Nie baru sebulan lebih sikit..sabar ye.. -bagus hati nie tenangkan aku..aku giler-

Kepada Si Dia yang bernama encheq FAREEZ, cepat cepat lah ye pulang ke rumah. Sebelum chenta aty awak nie jadi mereng pulak.

:: menghampiri kemerengan ::

No comments:

Post a Comment