Friday, June 10, 2011

.:: nape macam jaoh~~ ::.

tskkkk...aku ase macam nak abeh dah... tinggal ag beberape minggu je ag nie... pastu tengok2, kna sambong ag daaaa... adehhh... tawu x perasan perasaan aku sekarang nie cemane.... macam kena pakse abeh kan nasik bile dah kenyang... xnak abehkan, sayang pulak..membazir kate nye... nak abehkan, nak termuntah dah nie... cane...???

aku ade cakap kat adek aku..boley x aku xnak sambong...aku x suke... nak tawu x ape dy cakap... huk...
kenape nak larikan diri bile x suke sesuatu..? kenapa nak berenti bile dah nak sampai garisan penamat...? senyum dan harung sajeeee~~

okeee adek...kao laen laaaa...macam x knal pulak akak ko nie cemane kannn... I HATE CHALLENGE! aku nie kan rilek2..santai2..sempoi2 jeeee... bile nga jalan2, tibe2 ade batu kat depan..aku stuck kat batu tu kot...ngehehehehe... so, sekarang nie aku STUCK! walaopon batu tu sekecik kecik alam..ade ke..?

dah nak sampai garisan penamat kate kao...?!
memang la da nak sampai garisan penamat, tapi tibe2 je garisan penamat tue da jaoh dah... sape pedajal p alehkan...memang nak kena sepuk! boleh dikatekan macam dah x nampak dah garisan penamat tu...huk.. trek yang lurus, da jadi bengkok sikit..pastu nie kengkang bengkak bengkang bengkok teros!

pastu ngat nak balek jb la hari jumaat nie (esok)..nk bincang2 ke..cane kannn....tibe2 pukul 10.59 pagi tadi, nset berbunyi....
caller: weyhhh...bangon laaaa...dah tengahariiiii.....
aku: (mamai2, tengok jam...ekk eleyhhh..baru kul 1o.59..tengahari la sangat....)
      : haaaaa... knapeee?
caller: balek jb ke minggu nie?
aku: plan nak balek la..ngan pe'ah esok. kenape? (x abeh2 ngan kenape)
caller: anak i, cidut..masok wad..kalau masok wad, biase 3 hari.. masok hari nie.. so, kames jumaat sabtu. 
aku: pastu kenape?
caller: masalahnye...sabtu nanny budak2 nie xde..ade anugerah kenduri.. bapak nye pulak ade ceramah.. xde sape la yg tengok2 kan budak2 tu...
aku: owhhh...
caller: tolong ea... ajak pe'ah skali.
aku: haaaa... ye laaa. esok tengahari la i dtg ye ngn pe'ah.
caller: okeee.. thnxz nyah! daaaa~

kan da x jadi balek jb... tapi xpe lah.. baby sitting pon oke gak kannn... rindu pulak kat budak2 tu...
:: cidi, cidan, cidut, cidek ::

No comments:

Post a Comment