Wednesday, June 29, 2011

:: aku berubah menjadi ZOMBIE ::

selamat tengah malam -sebab skrg tengah malam nak ke pagi-

Tadi aku jalan-jalan kat blog orang. Mane yang ade entri baru, aku terjah je..hehehehe... Tapi aku berminat kat blog dia nie: bile jadi zombie. Tengz awak! Walaupun saye tak kenal awak..hehehehe.

Kat blog tu, ada link cemane nak bagi muka berubah jadi zombie..hehehe.. Aku pon nak terai la jugak kan. Banyak jugak la gambar-gambar di upload cubaan untuk menjadi zombie nie. 

Ni lah hasil nya..hehe.
Menarik, bukan?

Seram tak...?? hahahaha... Awak2 semua boleh la terai jugak... kat sini jadi zombie jugak Selamat mencuba! =p        

No comments:

Post a Comment