Tuesday, June 28, 2011

:: mendung di awan semendung kotak hatiku ::


selamat pagi semua....
mulakan hari anda dengan senyuman walau di hati anda mempunyai seribu satu rasa.
biarlah semua orang tahu anda gembira walau sebenarnya anda sedang berduka.
hidup tidak selalunya indah, langit tidak selalu cerah.

Aku confused. Silap aku ke? Aku dah cakap benda yang betul. Aku dah cerita. Tapi tetap nampak aku yang salah. 

silap = kesalahan yang tak disengajakan
salah = kesalahan yang memang dah tau salah, tapi masih buat jugak.

Aku buat silap, atau aku buat salah. Aku pun confused nak guna yang mana.
Aku buat salah agaknya. Aku dah janji aku tak buat, tapi aku buat.Salah, bukan?
Tapi, setelah berkurun aku tak buat, baru tu la aku buat.. Si Dia bertanya.."So, dah lame buat?"
Sumpah aku SENTAP! Macam selama nie aku buat. Pada hal baru sekali tu je, tu pun kejap sangat.

Satu hari nie, Si Dia tak nak contact aku. 
"Abang, kalau itulah yang boleh buat abang tenang dan dapat maafkan adek, adek terima."

dengan berat hati aku pergi....
:: adek tunggu abang kat sini ::


No comments:

Post a Comment