Sunday, June 19, 2011

:: jari jemariku senget...??? ::

:: jari saye ade sepuloh taw! ::
Konichiwaaaa~~!!! Ohaiyooo~!! -betol ke x aku eja nie..belasah jeeee-

Nak cite nie.....
Hari tu kannn...ade la orang tanye.. "Kenape jari senget?"..."Jari ko senget ke?"
Tak kurang juge yang memberi respon, "Kesian nye jari ko senget...."
-___-! Wahai rakan2 yang bertanye...terima kaseh kerana mengambil berat...cewaaahhhh!
Sebenarnye...jari saye tak senget yeeee...jari saye normal sajeeee...

"Abeh tu, nape Jari Senget??"
Jari Senget...sebab...saye baru je menjoinkan diri dalam penulisan blog nie....
Bak kate orang, baru pandai mengeja..lebih kurang centu laaaa...
Kire nye, maseh senget lagi la jari jemariku yang halus ini... -halus la sangat-

"Abeh tu, nanti bile da lame2 join..Jari Senget gak ke?" -banyak tanye la pulak kannnn-
Jawapan saye....
Kite kan sentiase belajar...oleh itu, tak kire la dah lame join ke..baru join ke blogging nie..akan sentiase belajar benda baru kan... Jadi, tetap Jari Senget jugak lah ye.. 
Puas hati tak ngan jawapan saye...?
Kalau tak puas, nanti saye belanje aiskrim ye...

Saye budak baru belajar~~ chaw!

No comments:

Post a Comment