Wednesday, June 15, 2011

:: saye x boley tido ::

selamat pagi~!!!

sekarang nie baru pukul 8.30pagi.. awal kan aku bangun.. selalu nye, selagi belum kul 12 memang aku akan  tido balek sebenar nye -burok perangai anak dare nie- tp, disebabkan aku xley tido, aku x tido2 la sampai sekarang...adehhhh...

aku pon xtawu la ye kenape aku x boley nak tido.. da cube berangan2, kire kamben kambing biri2..kire ayam katek..kire gajah depan mate..kire kuman di seberang lautan -cewaaahhh- tapi tulah...x dapat2 jugak melelapkan mate aku yg da layu nie...aku pon x paham...

nak kate aku nie banyak pikir...xtawu la pulak ape benda yang aku dok pikir2 tu...nak kate aku x pikir ape2, memang aku x suke pon pikir ape2...tapi nape aku x boley nak tido2 nie...hukkk...sebab aku minom nescafe ke...?? ade kaitan ke..?? sebelom2 nie, aku ade minom gak...boley je tido...hurmmmm...musykil2...

keee...sebab aku nak keluar jap ag nie...mungkin la kot...eksaited excited siket ase nye...nak jumpe kawan baru...selalu tegur2 kat fb je...pena jumpe skali, tapi x bercakap mase tu...sebab belom kenal sgt... tehehehehe...

CURANG..??? heyppp...!! mane ade curang.... xkan ngan pompuan aka gegurl pon kire curang jugak kannnn.... kawan nie bukan lelaki okeyh... dy nie sebenarnye kawan encheq mentibang nie haaa... saye xde curang2 yeeee... wekkkk...xmao caye sudaaaa~!!

:: ceni la agak nye ghope aku ::

No comments:

Post a Comment